Nem tudom, megfigyeltétek-e már, vagy milyen tapasztalatotok van a biztosításokkal kapcsolatosan, de családom tapasztalata az, hogy valahogy már a biztosítók sem a régiek. Régebben körberajongtak, odafigyeltek az emberre, volt ügyfél ápolás, nyomon követés. Az utóbbi időben viszont azt figyeltük meg, hogy nem foglalkoznak az emberel, csak addig lényeges az ügyfél, amelyik megköti a biztosítást. Az is fontos újdonság, hogy olyan sűrűn változnak a dolgozók, hogy gyakorlatilag esélyed sincs elérni azt a személyt, akihez tartozol, mert ha szerencséd van, akkor csak évente cserélődik, ha nincs, akkor viszont akár két-három havonta. Így fordulhat elő, hogy információhoz jutni a saját biztosításoddal kapcsolatban gyakorlatilag szinte lehetetlen, és senki nem figyelmeztet és értesít arról, hogyha valami lényeges változás történik, vagy valami fordulójához ér a biztosításod, vagy netán elmaradásod van.
Szóval ez is egy újabb csodás példa arra, hogy mennyire nem ügyfélközpontú a szolgáltatásrendszerünk. Szerintem ilyen más országban aligha fordulhat elő. Nem egy, nem két biztosító mutatott hasonlóan lehangoló magatartást az utóbbi időben. Hogy nem félnek attól, hogy elpártolnak tőlük az ügyfelek?